dinsdag 23 oktober 2007

Presentatie China is gepland!

Belofte maakt schuld, dat is de eerste gedachte waarmee ik deze presentatie ga houden. Maar eigenlijk komt deze gedachte alleen maar door de zenuwen en angsten die ik elke keer weer blijk te hebben als ik alleen al denk aan het moeten presenteren voor een groep mensen. Toch vind ik het ergens wel leuk en zelfs nuttig om te doen, naast het feit dat ik verplicht ben.

China is inmiddels al weer een tijd geleden, dus een aantal zaken moet ik weer helemaal naar boven halen. Maar komende maandag is het dan toch echt zover, ik ga voor mijn organisatie Stichting Kennisnet Ict op school een presentatie houden over China. Niet alleen mijn ervaringen komen langs, want hoewel dat absoluut leuk is en het in wezen ook makkelijker is voor mij om over te vertellen, wil ik ook dat de presentatie nuttig is voor de organisatie zelf. Ik zal het dus ook hebben over ICT en Onderwijs als hoofdonderwerpen. Als de presentatie goed verloopt, zal er later nog wat materiaal beschikbaar komen voor op deze (en andere) website(s).

29 oktober 2007 presentatie China
en dan 3 november 2007 de reunie met alle China expeditie deelnemers.

wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: