vrijdag 2 november 2007

China presentatie goed afgerond

Afgelopen maandag heb ik voor Stichting Kennisnet mijn China presentatie gegeven. Om 15:00 uur was het zover. En na zo'n 40 minuten was het weer over. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ik ben geslaagd voor de vuurdoop ;-).
De presentatie heb ik laten vastleggen op video. In de late avonduren (zeg maar nacht) heb ik de video gecaptured, geconverteerd en geupload. In de rest van de afgelopen week heb ik er een site omheen gebouwd waar alle relevante informatie, plus deze video is terug te vinden. Zie: China presentatie 2007

Ik was in het begin nog wel zenuwachtig en loop wellicht nog wat veel heen en weer, ook kijk ik nog wel op mijn blaadje zonder dat dat echt nodig was, maar in de loop van de presentatie gaat het steeds beter. Ik kijk best tevreden terug. Achteraf alleen wel wat informatie vergeten te vertellen, maar dit was voor de presentatie zelf niet erg. Alle vergeten informatie is trouwens in de bronnenlijst terug te vinden.

Hoor graag wat jullie ervan vinden!

Geen opmerkingen: